Ny drakt, samme Frend!

Veronica Solbak

Publisert:

Endelig har vi fått oss en ny drakt som er like oransje og unik som vi alltid har følt oss.

Vi har lenge ønsket oss en visuell identitet som bedre representerer hvem vi er og våre ambisjoner. Nå er vi omsider i mål, og kan stolt vise den frem!

Kort om logo og identitet fra designerne

Identiteten bygger på vennlighet, skreddersøm og tilpasning. Logoen er fleksibel og kan aktiveres for å forsterke at Frend er dynamisk, at de skreddersyr løsninger og tilpasser seg kundens behov.

– Logoen danner grunnlag for et hierarkisk verktøy, men også som utgangspunkt for en rekke grafiske uttak. Med utspring i fysiske prinsipper, tilpasser identiteten seg forskjellige oppgaver og appliseringer, sier seniordesigner i Bleed, Madeleine Eriksen.

Med utgangspunkt i det dynamiske logosystemet skapes spennende komposisjoner, som enkelt kan tilpasses målgruppe og kommunikasjon, og som danner en helhetlig og gjenkjennelig merkevare. Ved endringen av få virkemidler som fargebruk, logo plassering og typografi skapes en annerledes og særegen visuell identitet som skiller seg tydelig ut i segmentet, og gir mye spillerom og tilpasningsmuligheter.

Fortsatt den perfekte teknologipartner fra A til Å

I flere år har vi jobbet målrettet for å bli den perfekte teknologipartneren for små og mellomstore bedrifter. Vi hjelper deg med...

  • Utvikling

  • Drift og support

  • Digitale plattformer

Fokuset vårt fremover er å tiltrekke oss flere dyktige kollegaer (kjenner du noen som kler oransje?), og å levere enda bedre tjenester.

 

Så langt har vi hatt en spennende reise, og vi gleder oss til å jobbe videre mot å bli Norges mest attraktive teknologiselskap – for både kunder og talenter. Tilbakemeldingene forteller oss at vi er på god vei!

Si fra om du vil ta en prat, eller om du har tilbakemeldinger.

Let's be Frends

Hold deg oppdatert på fag, folk og Frend

Følg oss på LinkedIn

Henrik Ruud

Strategisk leder

920 88 450

henrik@frend.no