Kort om logo og identitet fra designerne
Identiteten bygger på vennlighet, skreddersøm og tilpasning. Logoen er fleksibel og kan aktiveres for å forsterke at Frend er dynamisk, at de skreddersyr løsninger og tilpasser seg kundens behov.
– Logoen danner grunnlag for et hierarkisk verktøy, men også som utgangspunkt for en rekke grafiske uttak. Med utspring i fysiske prinsipper, tilpasser identiteten seg forskjellige oppgaver og appliseringer, sier seniordesigner i Bleed, Madeleine Eriksen.
Med utgangspunkt i det dynamiske logosystemet skapes spennende komposisjoner, som enkelt kan tilpasses målgruppe og kommunikasjon, og som danner en helhetlig og gjenkjennelig merkevare. Ved endringen av få virkemidler som fargebruk, logo plassering og typografi skapes en annerledes og særegen visuell identitet som skiller seg tydelig ut i segmentet, og gir mye spillerom og tilpasningsmuligheter.
Fortsatt den perfekte teknologipartner fra A til Å
I flere år har vi jobbet målrettet for å bli den perfekte teknologipartneren for små og mellomstore bedrifter. Vi hjelper deg med...
Utvikling
Drift og support
Digitale plattformer
Fokuset vårt fremover er å tiltrekke oss flere dyktige kollegaer (kjenner du noen som kler oransje?), og å levere enda bedre tjenester.
Så langt har vi hatt en spennende reise, og vi gleder oss til å jobbe videre mot å bli Norges mest attraktive teknologiselskap – for både kunder og talenter. Tilbakemeldingene forteller oss at vi er på god vei!
Si fra om du vil ta en prat, eller om du har tilbakemeldinger.
Let's be Frends
Hold deg oppdatert på fag, folk og Frend