CRM

Velg et topp moderne CRM-system som effektiviserer og automatiserer på tvers av marked, salg og service.

Visste du at CRM er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder?

Et moderne CRM-system samler og strukturerer kundeinformasjon for marked, salg og service i ett og samme system.

Da har alle oversikt over hvilke leads dere har,  hvor de kommer fra, hvor de befinner seg i kundereisen, hva de kjøper og om de er fornøyde eller ikke. Med et CRM som er tilpasset din bedrift får du også verdifull informasjon som kan være forretningskritisk, og som gir mulighet for å optimalisere både kjøpstrakten, selve nettbutikken og kundeopplevelsen. I tillegg kan du bruke informasjonen til å effektivisere og automatisere prosesser. 

Velg riktig CRM-system

Det finnes flere hundre CRM-systemer, og vi i Frend har god oversikt over hvilke muligheter og begrensninger de ulike systemene har. Vår klare anbefaling er uansett å ha en tydelig forståelse for hva CRM-systemet skal løse, før vi snakker om teknologien. Derfor starter vi alltid med kartlegging av behov, eksisterende prosesser og teknologi, utfordringer og muligheter.

Vår kompetanse

Et CRM-prosjekt er komplekst, og innebærer alt fra strategisk rådgivning til integrasjonsutvikling, datamigrering og ikke minst opplæring.

‘ Sammen har vi implementert HubSpot som et helhetlig CRM for både kundeservice og markedsføring. Det har gitt svært gode resultater! ’

Trude Hjelm Ulvesæter, Ecommerce Manager i Holzweiler

Vår prosess

Uansett om dere ønsker å utnytte mulighetene i en plattform dere allerede har, eller ønsker hjelp til valg av plattform, så er prosessen ganske lik:

  1. Frendly Workshop: Kartlegging av behov

  2. Forslag til løsning og beskrivelse av prosess

  3. Implementering og etablering av rutiner

  4. Opplæring av alle ansatte

  5. Drift / Support

La oss ta en prat!

Håkon Røsten

CFO / Rådgiver

993 57 742

haakon@frend.no