CRM
Et moderne CRM-system legger grunnlaget for bedre kundeopplevelser, effektivisering og automatisering på tvers av marked, salg og service.
Gode relasjoner lønner seg
Et moderne CRM samler og strukturerer kundeinformasjon for marked, salg og service i ett og samme system.
Hvilke leads har vi, og hvor kommer de fra? Hvor befinner kunden seg i kundereisen? Hvem kjøper hva? Hvem er fornøyde, misfornøyde, og hvorfor?
CRM er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder.
Det er ikke bare bare å velge riktig CRM-system
Det finnes flere hundre CRM-systemer, og det er ofte vanskelig å vite hvilket man skal velge. Har dere endt opp med feil CRM-system før? Dere er ikke alene. Vi er uavhengige og velger alltid den riktige løsningen for dere.
I webinaret under snakker Henrik og Håkon om anbefalt prosess ved valg og oppsett av CRM, 8 systemer det er verdt å vurdere, samt noen tips for å lykkes med CRM.
Forretning og mennesker før teknologi
Vår klare anbefaling er å ha en tydelig forståelse for hva CRM-systemet skal løse før vi snakker om teknologien. Derfor starter vi alltid med kartlegging av behov, utfordringer og muligheter. Til slutt finner vi riktig system, justerer og implementerer.
Den mest grunnleggende suksessfaktoren for å lykkes er at CRMet faktisk blir brukt. Derfor har vi fokus på brukeropplevelse fra første stund. I tillegg sørger vi for god opplæring og support.
Digitalisering, automatisering og integrasjoner skaper stor verdi
Med et moderne CRM-system kan dere gjøre ting dere ikke ante var mulig. Gjør analoge prosesser digitale. Automatisér tidkrevende oppgaver. Integrerér CRMet med andre systemer for å effektivisere og skape nye muligheter.
Med oss som partner er du i godt selskap og gode hender
For å virkelig lykkes med CRM kan vi ikke avslutte utviklingen etter implementering. Derfor jobber vi tett med våre kunder og gjør løpende justeringer. Her er noen av CRM-prosjektene vi har jobbet med i det siste.
Vi er din teknologipartner, og kan hjelpe deg fra A-Å
Vår prosess
Et CRM-prosjekt er komplekst og innebærer alt fra strategisk rådgivning til integrasjonsutvikling, datamigrering og ikke minst opplæring og implementering. Sammen forbedrer vi prosesser og skaper sømløs digital samhandling.
→ Les mer om vår prosessVår tilnærming
Vår erfaring er at vi må forstå både forretningen, teknologien og menneskene i bedriften for å lykkes. Det er vi eksperter på.
→ Les mer om vår tilnærming