Forside - tjenester - plattformer
CRM
Et moderne CRM-system legger grunnlaget for bedre kundeopplevelser, effektivisering og automatisering på tvers av marked, salg og service.
Utviklingen i CRM-verden har vært utrolig de siste 10 årene. Et moderne CRM-system legger grunnlaget for bedre kundeopplevelser, effektivisering og automatisering på tvers av marked, salg og service. Det skaper økt lønnsomhet.
Gode relasjoner lønner seg
Et moderne CRM samler og strukturerer kundeinformasjon for marked, salg og service i ett og samme system. Hvilke leads har vi, og hvor kommer de fra? Hvor befinner kunden seg i kundereisen? Hvem kjøper hva? Hvem er fornøyde, misfornøyde, og hvorfor?
CRM er nøkkelen til lojale og fornøyde kunder.
Det er ikke bare bare å velge riktig CRM-system
Det finnes flere hundre CRM-systemer, og det er ofte vanskelig å vite hvilket man skal velge. Har dere endt opp med feil CRM-system før? Dere er ikke alene. Vi er uavhengige og velger alltid den riktige løsningen for dere.
Forretning og mennesker før teknologi
Vår klare anbefaling er å ha en tydelig forståelse for hva CRM-systemet skal løse før vi snakker om teknologien. Derfor starter vi alltid med kartlegging av behov, utfordringer og muligheter. Til slutt finner vi riktig system, justerer og implementerer.
Den mest grunnleggende suksessfaktoren for å lykkes er at CRMet faktisk blir brukt. Derfor har vi fokus på brukeropplevelse fra første stund. I tillegg sørger vi for god opplæring og support.
Digitalisering, automatisering og integrasjoner skaper stor verdi
Med et moderne CRM-system kan dere gjøre ting dere ikke ante var mulig. Gjør analoge prosesser digitale. Automatisér tidkrevende oppgaver. Integrerér CRMet med andre systemer for å effektivisere og skape nye muligheter.
Vi hjelper dere fra A-Å
Et CRM-prosjekt er komplekst og innebærer alt fra strategisk rådgivning til integrasjonsutvikling, datamigrering og ikke minst opplæring og implementering.
Vi må med andre ord forstå både forretning, teknologi og mennesker. Det er vi eksperter på.
For å virkelig lykkes med CRM kan vi ikke avslutte utviklingen etter implementering. Derfor jobber vi tett med våre kunder og gjør løpende justeringer.
↑ Vår prosess