eCommerce analyse

Ønsker du å forbedre nettbutikken?

Vi har satt sammen en fullstendig analyse som hjelper deg å kartlegge alt som må på plass for å lykkes med netthandel:

  • Strategi og teknologi

  • Merkevarebygging og markedsføring

  • Kundeopplevelse og konvertering

Passer for: Ambisiøse merkevarer
Pris: kr 20 000

Gjør som disse og start med en eCommerce analyse ↓

Sliter dere også med?

  • Lav konverteringsrate, omsetning og lønnsomhet

  • At nettbutikken er treg eller ikke skaper ønsket merkevareopplevelse

  • Vanskeligheter for å tilpasse og endre kundereisen

  • Begrenset og tidkrevende redaktørarbeid

  • Ineffektive, manuelle prosesser

  • Ineffektiv internasjonal skalering

Vi har hjulpet flere av Norges fremste merkevarer med å løse disse utfordringene og lykkes på nett. Denne læringen har vi pakket sammen til en analyse som gir deg innsikt i hvilke områder du må fokusere på for å lykkes.

  Meld din interesse

Hva innebærer analysen?

I samarbeid med vekstbyrået Simpleness går vi metodisk gjennom, og gir dere en tilstandsrapport på deres:

  • Teknologi og arkitektur

  • Verktøykasse

  • Kommunikasjon og markedsføring

  • Design: identitet, UX og UI

  • Konvertering og kundeopplevelse

  • Vekstøkonomi og lønnsomhet

Dere får konkrete anbefalinger på hvor dere bør fokusere for å skape vekst, både på kort og lang sikt. Vi gir dere også en tydelig score på alle områdene og en sjekkliste dere kan bruke som veikart for videre arbeid.

Passer for: Ambisiøse merkevarer som ønsker å vokse raskt med riktig teknologi.
Pris: kr 20 000

‘ Frend er både tydelige og hyggelig å jobbe med og har en bred og dyp kompetanse innen design, teknologi og prosesser rundt merkevarer og e-handel. ’

Thomas Frodahl, Creative Director i Røros Tweed

Hva får du?
Hva kreves av deg?
Om Simpleness
Om Frend

Noen av våre kunder og resultater

‘ Det som gjør at vi liker å jobbe med Frend er spesielt menneskene bak, og den personlige touchen som de bringer inn. Det er viktig for oss. ’

Andreas Holzweiler

Noe du lurer på? La oss ta en prat!

Henrik Ruud

Strategisk leder

Dennis Nilsson

Leder for eCommerce

Halvard Simonsen

Fagansvarlig