NB! Eventet gikk av stabelen 13.09.23.
Registrerer deg her for å få tilsendt opptak og presentasjon.
Få opptak og presentasjoner
Har du lyst til å vite hvordan Holzweiler og byTiMo skapte internasjonal suksess med ny nettbutikk?
13. september inviterer Frend til halvdagsevent om hvordan design og teknologi kan skape vekst for merkevarer som ønsker å nå ut til flere – eller ekspandere til utlandet.
Har du eCommerce-utfordringer?
Våre eksperter hjelper deg – book en gratis Frendly Workshop →
Når og hvor?
Tid: 13. september kl 14.00 - 17.00
Sted: Ingensteds - Brenneriveien 9, 0182 Oslo
Sponsorer
Foredragsholdere
Poneh Sylvia Eike Nematinia - byTiMo
Å betrakte nettbutikken som et vindu inn til merkevaren og å forstå hvor viktig det er å velge en passende plattform for å realisere dine vekstambisjoner.
Halvard Simonsen - Simpleness/MYYK
10 sukesskriterier som gjorde at MYYK lyktes og rammeverket som skaper sukess for annonsering på algoritmebaserte plattformer.
Finn Stenberg & Max Brennan - Centra
Headless commerce and omnichannel fulfillment: how Centra and Nudie Jeans put eCommerce on a more sustainable, efficient, and customer friendly path
Aksel Overskott - Bielke&Yang
Historiefortelling og ny teknologi: Hva vi tror på fra et merkevare-perspektiv.
Ludvig Swanström - Depict
The Online Flagship Store: What DTC brands can learn from Net-a-Porter, Farfetch and other fashion giants online.
Elin Kathrine Saunes - Norwegian Fashion Hub
Viktigheten av å investere i eCommerce og anerkjenne det som en sentral brikke i veksstrategien. Paneldiskusjon med byTiMo, Røros Tweed, Frend og Myyk.
Dennis Nilsson - Frend
Hva du må kreve av din eCommerce teknologi.
Utvalgte prosjekter
Om Frend
Frend står bak nettbutikkene til noen av norges mest ambisiøse merkevarer. Vi samarbeider med de dyktigste designbyråene i Norge, og har høy kompetanse på flere av verdens ledende nettbutikk-plattformer, blant annet Centra, Crystallize og Shopify.