Vil du være med å bygge Norges beste IT-driftsorganisasjon? Vi ser nå etter en service og customer success lead som vil være med å ta vår satsing rundt IT-drift, support og customer success til neste nivå.
Service and Customer Success lead
Frend er et voksende tech-byrå i Oslo sentrum som består av 40 teknologer, strateger, supportpersonell og rådgivere. Vi jobber i små, tverrfaglige team der samarbeid står i sentrum.
Vårt service- og customer success team består av fire servicemedarbeidere og fungerer som kundens outsourcede IT-avdeling og rådgivere. Vi står for alt av support, rådgivning om ny funksjonalitet, sikkerhet, systemer og infrastruktur. I tillegg bistår vi med valg og innkjøp av maskinvare, lisenser og sikrer at teknologien fungerer som den skal.
Som service og customer success lead i Frend får du ansvar for å lede og utvikle vårt tjenesteområde innen service- og customer success. Du blir en nøkkelperson i vår satsing på å bygge Norges beste tjenester og team innen feltet - både operativt og strategisk.
Rollen innebærer daglig ledelse av teamet, overtakelse av nye kunder, kvalitetsoppfølging, etablering og optimalisering av rutiner, koordinering med Frends partnere og faglig veiledning. Du vil også være tett på kundene våre og fungere som overordnet customer success manager for å sikre at vi leverer høy kvalitet og raske løsninger på utfordringer.
Du vil ha en viktig rolle i overordnet planlegging og gjennomføring av, overgangsprosjekter for nye kunder og prosjekter for å forbedre kundens arkitektur innenfor drift og infrastruktur. Du vil være med og videreutvikle prosesser, verktøy og rutiner for hvordan vi jobber med blant annet Microsoft 365, sikkerhet, infrastruktur, tilganger, onboarding av nye systemer og annen forretningskritisk teknologi.
Vi ser etter deg som har erfaring med ledelse innen IT-drift, support og customer success og som ønsker å lede og utvikle et sterkt fagmiljø. Du liker å ha ansvar, tar initiativ, og trives i skjæringspunktet mellom forretning, teknologi og mennesker. For å lykkes i rollen, tror vi at du har:
- ▪
Flere års erfaring med ledelse av team innen customer success eller IT-support
- ▪
God teknisk forståelse, særlig innen: Microsoft 365 og Windows-miljøer, infrastruktur og ITAM, IT-sikkerhet og governance (særlig Microsoft og Azure basert sikkerhet) og møteromsteknologi og printløsninger.
- ▪
Erfaring med oppfølging av større kunder
- ▪
Vært involvert i overgangsprosjekter og implementering av nye løsninger
- ▪
Gode kommunikasjonsevner og trives med kundekontakt
Du må ikke kunne alt fra før – vi ser først og fremst etter deg som er engasjert, nysgjerrig og motivert for å utvikle deg videre sammen med oss.
Unike muligheter
Frend er et ambisiøst selskap i vekst og med det kommer en rekke fordeler og muligheter for de riktige folka. Hos oss får du spennende utfordringer og stor påvirkningskraft.
Et skikkelig bra arbeidsmiljø
I Frend har vi et skikkelig godt arbeidsmiljø. Folk elsker å være på kontoret vårt sentralt i Oslo og å jobbe sammen. Vi har det gøy både på og utenfor jobb.
Flinke folk
Vi skal være de flinkeste folka. En Frend kjennetegnes ved å være faglig sterk, ambisiøs, fleksibel, raus og nysgjerrig. Vi utvikler oss sammen på prosjekter og med kundene våre.
Topp moderne teknologi
Hos Frend jobber vi med moderne teknologi som skaper verdi. Vi er oppdaterte, bygger egne produkter og tjenester og hjelper kundene våre å utnytte mulighetene.
Kule kunder
Vi jobber med store og små ambisiøse kunder i mange bransjer. Vi er tett på, skaper gode samarbeid og bygger langsiktige relasjoner. Målet vårt er å skape mest mulig verdi for våre kunder og å være den beste partneren, fra A til Å.
Vi er små nok til at du får stor påvirkning, men store nok til at du får jobbe med noen av de mest spennende kundene og teknologiene i markedet.
Er du den vi ser etter?
Last opp CV, svar på et par ja/nei spørsmål og skriv kort om din motivasjon for stillingen.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
