Kom i gang med en arbeidsstyringsplattform

Et pakketilbud for små og mellomstore bedrifter som trenger hjelp til å velge, sette opp og ta i bruk en moderne arbeidsstyringsplattform.

Gjør implementeringen både tids- og kostnadseffektiv.

Hva er inkludert i pakken?

1) Rådgivning og kartlegging

I første fase kartlegger vi behov og samler relevant innsikt om arbeidsmetoder og prosesser. Målet er å lande på riktig plattform og utvikle riktig arkitektur, tilpasset bedriftens faktiske behov.

Varighet: 1-2 uker
Krever en del involvering fra dere.

2) Implementering og oppsett

I den andre fasen gjennomfører vi det tekniske oppsettet av valgt arkitektur. Forslaget presenteres for deres prosjektgruppe, og vil justeres og ferdigstilles etter gitte tilbakemeldinger.

Varighet: 1-2 uker
Krever lite involvering fra dere

3) Opplæring og brukeradopsjon

I fase tre fokuserer vi på implementering av plattformen i form av opplæring og brukeradopsjon. Vi setter av en hel dag til kurs og workshops hos dere.

Varighet: 1 dag
Krever alle brukere av plattformen

4) Justering og iterering

Etter at dere har brukt plattformen en stund justerer vi oppsettet etter nye erfaringer og reviderte behov.

Varighet: 1 uke
Krever noe involvering fra dere

Pakkepris: 70 000 kr eks mva

*Inkluderer rigging for inntil to prosesser, oppsett av inntil tre maler og to porteføljer

**Lisensprisen per bruker kommer i tillegg - ligger på rundt 250 kr per bruker

Hvem passer pakken for?

Desto flere prosesser, ansatte, systemer og avdelinger, desto høyere krav settes det til plattformen og hva den skal løse. En pakkeløsning er med andre ord ikke riktig for alle.

En tommelfinger-regel er at bedrifter med flere enn 20 ansatte vil ha større nytte av et skreddersydd prosess.

Pakken passer best til bedrifter med

  • 2-20 ansatte

  • Standariserte arbeidsprosesser (få komplekse prosesser)

  • Spesielt bra for kunnskapsbedrifter

Usikker på om pakken passer til dere? Fyll ut skjemaet nederst på siden, eller ta kontakt med en av våre eksperter for en uforpliktende prat.

Magnus Mysen Holm

Leder for Digital Workplace

913 97 895

magnus@frend.no

Martin Fossedal Bjørnstad

Daglig leder

932 55 710

martin@frend.no

Celine Solheim

Seniorkonsulent

240 22 027

celine@frend.no

Fyll ut skjemaet for en hyggelig prat om arbeidsstyringsplattformer