Seminar: Beste praksis intern-kommunikasjon med Microsoft 365

Dette seminaret ble holdt 10.09.2025

Sliter dere med at viktig informasjon forsvinner i støy? Finner ikke ansatte det de trenger?

I mange bedrifter vokser utfordringene med å holde ansatte informert, engasjert og samkjørt. Når informasjon sendes i alle retninger, og kanalene er mange, blir det vanskelig å nå frem – og enda vanskeligere å bli forstått.

På dette seminaret lærer dere å bruke Microsoft 365 og Viva-plattformen til å:

  • Nå ut med viktig informasjon

  • Redusere informasjonsstøy og få kontroll på kanalene

  • Gjøre det enkelt for ansatte å finne det de trenger, når de trenger det

I tillegg får vi besøk av advokatfirmaet Simonsen Vogt Wiig og Handelshøyskolen BI som skal dele erfaringer fra våre samarbeid.

Lær beste praksis

Vi skal utforske beste praksis, moderne rammeverk og praktiske tips for internkommunikasjon med fokus på Microsoft Viva plattformen.

Viva er en topp moderne plattform og består av en rekke løsninger integrert med verktøy som Teams, Intranett i SharePoint og Outlook.

‘ Det er så mye enklere å finne ting nå!  ’

Merete Melchior, Direktør for leveranser i Timegrip

Kunder vi skaper verdi for med Microsoft 365

Frend hjelper Handelshøyskolen BI med Microsoft Viva

Med tusenvis av ansatte og studenter trengs det tydelig struktur og god kontroll på kommunikasjonen.

  Les mer

Victoria Simensen

Senior Konsulent

Sondre Brekke

Avdelingsleder og rådgiver

Magnus Mysen Holm

Rådgiver og partner