1 Hjelpende Hånd

Transformert og effektivisert arbeidshverdag med nytt CRM

Transformert og effektivisert arbeidshverdag med nytt CRM

Verktøy

  • HubSpot

  • SuperOffice

  • Google Workspace

Resultat

  • Økt effektivitet

  • Bedre kunde- og brukeropplevelse

  • Rask brukeradopsjon

  • All kundeinformasjon og -kommunikasjon samlet i ett system

  • Saksbehandlingssystem for kundehenvendelser

  • Viktige gunnsteiner i 1HHs digitale rigg har blitt lagt

Hos 1 Hjelpende Hånd (1HH) var det flere ansatte som var frustrert over oppsett og funksjonalitet i tidligere CRM-løsning. Sammen med ledelsen i 1HH tok vi et steg tilbake og så på helheten i tekonologiriggen. E-postsystem og CRM ble sett på i sammenheng med kritiske prosesser og arbeidsoppgaver i flere workshops.

Etter å ha utforsket flere muligheter ble det avklart at tidligere CRM-løsning ikke kunne videreutvikles slik de ønsket, og at løsningen som best dekket 1HHs behov var HubSpot CRM. Samtidig falt valget på Google Workspaace (tidl. G Suite) som produktivitet- og samhandlingsplattform (ink. e-postssystem) – en plattform som er tett integrert med HubSpot.

‘ Frend har gjennomført et større teknologi- og digitaliseringsprosjekt for 1 Hjelpende Hånd. Frend er en veldig flinke gjeng som leverer fra A til Å. Vi ser frem til mange spennende prosjekter fremover! ’

Michael Malling, Daglig Leder

Prosjektet ble gjennomført i løpet av våren 2020 med to omganger med implementering. Dette var kritisk for å få alle ansatte om bord i en så omfattende og forretningskritisk endring.

Resultater

  • Økt effektivitet

  • Bedre kunde- og brukeropplevelse

  • Rask brukeradopsjon

  • All kundeinformasjon og -kommunikasjon samlet i ett system

  • Saksbehandlingssystem for kundehenvendelser

  • Viktige gunnsteiner i 1HHs digitale rigg har blitt lagt

Om kunden

1 Hjelpende Hånd er en totalleverandør av vaktmestertjenester innen drift og vedlikehold.

La oss ta en prat!

Håkon Røsten

CFO / Rådgiver

993 57 742

haakon@frend.no