Ønsker du å jobbe med kommunikasjon og mennesker? Vil du være med å forme og skape gode kundereiser? Det å hjelpe våre kunder står alltid øverst på prioriteringslisten, og som kundebehandler har du en av selskapets viktigste roller.
Få en hovedrolle, tolk den som du vil
Helheten er større enn summen av enkeltdelene og nettopp derfor gir vi alle våre ansatte en hovedrolle. Hos oss er du med i prosessen fra start til slutt, og får muligheten til å se gevinsten av jobben du har gjort.
Kunder som vil mer, kunnskapen som tar dem dit
For oss handler det om å alltid gi mer enn det våre kunder forventer. Ved å ville mer både sammen og for våre kunder skaper vi, ved hjelp av moderne teknologi, løsninger som setter oss begge på kartet. Hos Frend jobber du med kunder du kan utfordre, og som utfordrer deg.
Frihet til å feile, kultur for å lykkes
Vi beveger oss fort og tar smarte sjanser. For å skape muligheter må vi gå på trynet noen ganger. Vi oppfordrer alle våre kollegaer til å være seg selv, lage litt kaos og si høyt hva de mener.
‘ Vår viktigste oppgave er å forstå interaksjonen mellom menneske og teknologi. Fordelen med et mindre selskap er at du får større ansvar, og at det er flatere struktur. Det er alltid kort vei til ledelsen når vi har opparbeidet oss verdifull innsikt som kan forbedre kundereisen. ’
Emil Moland, helpdesk-konsulent