Opptak fra Frends eCom Event

Fyll ut skjema for å få tilgang til alle 12 foredrag og presentasjoner.

Del 1: Strategi, markedsføring og innhold

Intro til Frends eCom Event

Henrik Ruud, Strategisk leder i Frend åpner Frends eCom Event 2025: Beste praksis eCommerce.

  Få tilgang

5 grunner til at Viking satser DTC

Ulrik Schultz fra Viking deler hvorfor de satser digitalt, og hvordan DTC gir dem full kontroll over både kundereise og vekst.

  Få tilgang

Panel: Strategiske kanalvalg for nordiske merkevarer

Ledere fra Viking, Active Brands, Voice og Caspara deler sine erfaringer med hvordan en smart kanalmiks ser ut.

  Få tilgang

Beste praksis annonseproduksjon

Halvard Simonsen fra Simpleness deler oppskriften på effektiv og kreativ annonseproduksjon i performance marketing.

  Få tilgang

Skalering til nye markeder

Kim Herlung fra Precis deler innsikt og erfaringer fra hvordan de hjelper nordiske merkevarer med å lykkes internasjonalt.

  Få tilgang

Del 2: Teknologi

Headless vs. headed: 10 innsikter

Når lønner det seg å gå headless, og hva krever det egentlig? Frend, Holzweiler og Varsity deler erfaringer og innsikt.

  Få tilgang

Internasjonal ekspansjon med Shopify

Internasjonal vekst starter med riktig plattform og lokale tilpasninger. Her får du Shopifys beste råd for å lykkes i nye markeder.

  Få tilgang

Panel: Teknologi i eCommerce

Er teknologi en kostnad eller deres største mulighet? Få innsikt i hvordan ambisiøse merkevarer velger og bruker teknologi for vekst.

  Få tilgang

Del 3: Design og merkevarebygging med mer

Lavthengende eCommerce-frukter med Stephan

Enkle grep med stor effekt. Stephan viser hvordan små justeringer kan gi nettbutikken din et solid løft.

  Få tilgang

Panel: Beste praksis community building

Hva gjør et brand til mer enn bare et brand? Märtha Louise fra HÉST, Truls Brataas fra Db Journey og Elisa Røtterud deler sine erfaringer med å bygge sterke communities.

  Få tilgang

Alfa er laget for å vare – derfor investerte de i ny nettbutikk og merkevare

Alfa og Bielke&Yang forteller hvordan ny merkevare og nettbutikk skaper en tydeligere identitet, bedre brukeropplevelse og økt salg.

  Få tilgang

Internasjonal skalering med Centra

Du trenger ikke et stort team for å lykkes med internasjonal eCommerce, men du må ta gode valg. Saul Philips fra Centra gir deg konkrete strategier for hvordan lykkes.

  Få tilgang