Vi har hjulpet det nyoppstartede solbrillemerket The Shade med å utvikle deres helt nye nettbutikk. Fra A til Å.
Ny nettbutikk fra A til Å for The Shade
Ny nettbutikk fra A til Å for The Shade
Verktøy
WooCommerce
WordPress
MailChimp
Resultat
Prosjektet er nylig lansert så det er foreløpig ingen resultater å vise til annet enn en godt konverterende og fungerende nettbutikk.
Marthe Skappel & Sophie Elise Isachsen kom til oss med et ønske om å lage en ny nettbutikk for deres nye satsning. Vi har jobbet med Marthe og Skappelstrikk tidligere og startet som alltid med en kartlegging av behov før vi valgte teknologi, fikk igang designprosessen, utviklet, testet og lanserte.
Sammen har vi altså bygget og lansert en helt ny nettbutikk for det nye solbrillemerket. Designbyrået Noe Oslo har stått for designet, og vi i Frend for det tekniske og prosjektledelse.
Den nye løsningen er bygget på WordPress WooCommerce som er en perfekt plattform som treffer balansen mellom kost/nytte perfekt for The Shade. I tillegg er den kostnadseffektiv å videreutvikle, samt enkelt for The Shade å administrere innhold og produkter på siden. Dette senker kostnadene og øker utviklingshastigheten, som er viktig i en teknologisk verden i rask endring.
‘ Som vanlig har det vært en fryd å jobbe med Frend på dette prosjektet! Da vi skulle lage ny nettbutikk var det aldri tvil om hvem vi ville jobbe med. Å jobbe med Frend er alltid en oversiktlig, ryddig prosess med hyggelige og flinke folk. Vi er over oss av begeistring for hvordan nettbutikken har blitt! ’
Marthe Skappel, daglig leder i The Shade
‘ Å få være med på å bygge den nye digitale brukeropplevelsen med så mange flinke og fremoverlente folk har vært veldig spennende. ’
Herman Halvorsen, tidligere leder for .dev i Frend
Resultater
- ▪
Prosjektet er nylig lansert så det er foreløpig ingen resultater å vise til annet enn en godt konverterende og fungerende nettbutikk
Om kunden
The Shade et Oslo-basert solbrillemerke og et samarbeid mellom Marthe Skappel & Sophie Elise Isachsen:
"The Shade et resultat av vårt felles ønske om å kjøpe briller av god kvalitet, uten at det skal koste skjorta. Etter en (lite) shady research fase, står vi igjen med en serie solbriller som både føles og ser eksklusive ut. Laget for enhver anledning og ethvert humør."